عصر ظهور

موسسه مجازی امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

عصر ظهور

موسسه مجازی امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

نویسند و گردآورنده مطالب : محمد رضا زارع
#نشر مطالب باذکر نشانی این وبلاگ بلامانع است!
_____________________

حدیث روز:

عَلِیُّ بْنُ إِبْرَاهِیمَ عَنْ أَبِیهِ عَنِ ابْنِ أَبِی عُمَیْرٍ عَنِ ابْنِ أُذَیْنَةَ عَنْ زُرَارَةَ عَنْ أَبِی جَعْفَرٍ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ مِنَ الْخَیْرِ مَا یُعَجَّلُ
اصول کافى جلد3 صفحه: 212 روایة:4

ترجمه :
رسول خدا (ص) فرمود: همانا خدا کارهاى خیر، زود انجام شده را دوست دارد.

__________________________
*دوستان مارا در لینک زیر حتما دنبال کنید.*

دوستانی که بنده را دنبال میکنند، در صورتی که آدرس سایتشان نیز در فهرست دنبال کنندگانمون ثبت باشه و لینک دنبال کردن هم داشته باشند دنبال خواهند شد


ولایت مهدی موعود(عج) مبارک

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۸ ب.ظ

#شعر_مهدوی
 


یک روز به هیئت سحر می آید
با سوز دل و دیده تر می آید
یک روز به انتقام هفتاد و دو شمس
با سیصد و سیزده قمر می‌آید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۶
محمدرضا زارع

نظرات  (۱)

۱۶ آبان ۹۸ ، ۲۱:۳۹ اشکان ارشادی

سلام 

واقعا مبارک. 

یادمه همیشه تبریک رو به دو زبان می گفتم ، البته به اندازه‌ی بلد بودن خودم. 

عیدکم سعید. 

بو عید مبارک اولسون. 

بعدا فهمیدم که باید با یک زبان پیش بروم و این شیرین بازی ها جای خودش داره. خوب من چون فارسی حرف میزنم بهتره خیلی خیلی کم آنهم در جای خودش به این زبانها صحبت کنم ( که گاهی اوقات به این فکر می‌کنم که جایش کجاست ؟  با توجه به شرایط خودم میگم. کوردی کرمانشاهی که عزیزه و زبان منطقه خودمه ). بیشتر نوشتن به زبانهای دیگه رو دوست دارم تا تکلم. 

در مورد چالش‌هایی که می نویسم. 

یک چالش مذهبی دینی می نویسم و نظر دهید. 

من اکنون سعی می‌کنم تا با تجربه‌های پیش آمده ، مسائل را بازگو کنم و با نظرات شما تکمیل شود. اگر اشتباه نکنم طلبه هستید ، این جمله را من از شما بزرگواران حوزه دین آموخته ام : « کسی که مشورت میکنه ، در عقل دیگران نیز سهیم میشه » . تقریبی نوشتم و اگر اشکالی داشت خودتون درستش ذکر کنید. پست نویسی من هم گونه‌ای از مشورت کردن داره. 

دوست عزیزم ، یک چالش مذهبی را شروع می‌کنم نوشتن و انشاءالله بشود برای چند روز دیگه ، منتشرش کنم. کمی فاصله باید ایجاد کنم تا خواننده‌ها خسته نشوند. و بتوانند با نظری مطلب را کامل کنند. اگر هم بشه زودتر منتشرش می‌کنم. 

سعی می‌کنم تا سلیقه‌ی همه‌ی طیف‌ها رو در نظر بگیرم. 

مطلبی بود بفرمائید ، سراپا گوشم. 

پاسخ:
سلام علیکم
دوست عزیز عید شماهم مبارک باد.
خوشحالم که نظر بنده حقیر برای شمای بزرگوار مورد احترام میباشد، باشد که ان شاالله سعادتمند شوید.
بله سعی کنید بخش قابل توجهی از چالشهای خود را چالش مذهبی قرار دهید، چه در زندگی شما اتفاق افتاده چه در زندگی اطرافیانتون چه دیده ها و چه شنیده ها و چه حتی مسائلی که مربوط به مذهب تشییع دوازده امامی میشود.
تا که شاید بنده و تنی چند از طلاب و اساتید خود که میشناسم بتوانیم با استفاده از نظرات دوستان برخی از مسائل را هر چند کوچک حل بنماییم.
اگر بنده مانند شما بزرگوار وقت آزادتری داشتم همانند شما به تمامی وبلاگها سر میزدم اون ها را دعوت به دنبال کردن وب خود میکردم و از طرفی خود چالش‌های مذهبی طراحی میکردم. 
اما به این دلیل که بنده تمایل دارم هر برنامه مثبتی که در وبلاگم به اجرا میگذارم با استقبال قابل توجهی رو به رو شود تا موقعی که بازدید کنندگانم از خود تمایل نشان ندهند طرح های موجود در ذهنم قابل اجرا نیستند. 
باتشکر
یاحق..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی