عصر ظهور

موسسه مجازی امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

عصر ظهور

موسسه مجازی امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

نویسند و گردآورنده مطالب : محمد رضا زارع
#نشر مطالب باذکر نشانی این وبلاگ بلامانع است!
_____________________

حدیث روز:

عَلِیُّ بْنُ إِبْرَاهِیمَ عَنْ أَبِیهِ عَنِ ابْنِ أَبِی عُمَیْرٍ عَنِ ابْنِ أُذَیْنَةَ عَنْ زُرَارَةَ عَنْ أَبِی جَعْفَرٍ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ مِنَ الْخَیْرِ مَا یُعَجَّلُ
اصول کافى جلد3 صفحه: 212 روایة:4

ترجمه :
رسول خدا (ص) فرمود: همانا خدا کارهاى خیر، زود انجام شده را دوست دارد.

__________________________
*دوستان مارا در لینک زیر حتما دنبال کنید.*

دوستانی که بنده را دنبال میکنند، در صورتی که آدرس سایتشان نیز در فهرست دنبال کنندگانمون ثبت باشه و لینک دنبال کردن هم داشته باشند دنبال خواهند شد


سلام دوستان عزیز

اگه عاشق امامیدheartاگه دلتون برا امام زمان(عج) تنگ شدهcrying اگه کار خوبی کردیدblush اگه خواسته و حاجتی از آقا دارید وغیره ، میتونید اگه دوست داشتید توی هر روزی که بود و هر ساعت از شبانه روز ، هر چند بار که خواستید در این جا به صحبت با آقای خوبی ها بپردازید و به صورت عمومی ویا خصوصی نظر بگذارید.

در گذاشتن نظر آزادید و خودمم به عنوان نفرات اول درد و دل میکنم.

((توجه : به دلیل اینکه دردو دل شما در اصل با امام زمان(عج)میباشد نه با این وبلاگ در نظرات این مطلب پاسخی از طرف بنده دریافت نخواهید کرد، به استثنای اولین نظر از خودم))

 

بسم اللّه

شروع کنیدبا:

سلام آقا....

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳
محمدرضا زارع

نظرات  (۱۶)

۰۲ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۵۸ نرگس هواخواه

ممنون از لطفتون

پاسخ:
خواهش میکنم 🙏🌹
۳۰ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۱۳ نرگس هواخواه

سلام وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم وبلاگ بنده رو دنبال کنین.سال نو مبارک

 

پاسخ:
سلام علیکم
با افتخار دنبال شدید
عید شما هم مبارک 🌹
سلام وقت بخیر
یه پیج پر از فیلم و سریال جدید زدم خوشحال میشم از پیجم دیدن کنید

فالو کردن وبلاگ فیلم و سریال🔻🔻🔻
http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=seegram.blog.ir

وبلاگ رسمی فیلم و سریال سیگرام 🔻🔻🔻
Www.Seegram.Blog.ir

 

پاسخ:
سلام
وقت شما دوست عزیز هم بخیر 
متشکرم 

نمیدانم! شاید یک روزی بفهمم همه چیز یک دروغ بی معنا نبود! 

شاید این دنیا، این هستی، پوچ و تهی نبود! 

شاید فردا، آغازی دیگر در فراسوی ناامیدی من در عمق این افسردگی دریچه ای بسوی نیستی باز نکند! 

شاید...

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

 
پاسخ:
سلام 
خانم مونا
متشکرم :)
۲۱ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۴۰ محمدمهدی قاسمی

سلام.

دنبال=دنبال

پاسخ:
سلام علیکم 
دنبال شدید برادر. :)

سلام

آقا هوای مردم من رو داشته باش

واقعا درست میگید

پاسخ:
میبخشید چی درسته؟؟!!!!
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۲۳ حسین افشاری

وبلاگ خوبی دارید.دنبال شدید .لطفا ما را دنبال کنید و در بخش نظرات در صورت امکان شرکت نماییدhttp://pizzabashi.blog.ir

 

پاسخ:
سلام 
شما هم وبلاگ خوبی دارید 
ممنون از این که دنبالمون کردید
ماهم شما را دنبال کردیم 
امیدوارم از وبلاگ ما نهایت استفاده را ببرید 
۰۷ دی ۹۸ ، ۱۲:۱۶ سعید حیاتی

سلام

بلاگ منم دنبال کنید

پاسخ:
سلام
چشم
دنبال شدید :)

البته اینجا جاش نبود ولی خب
۰۲ دی ۹۸ ، ۱۳:۰۶ سلام بر مهدی ...

مارا دگر تاب هجران نیست بیا بحق زهرا

۰۲ دی ۹۸ ، ۰۰:۲۰ تبلیغات رایگان

یاد شعر آغاسی می افتم که می گفت شاید این جمعه بیاید شاید

حالا می خوام بگم

کاشکی این جمعه بیاید کاشکی

 

۰۲ دی ۹۸ ، ۰۰:۱۴ تبلیغات رایگان تکرو
۰۱ دی ۹۸ ، ۲۳:۲۹ همراز دل

سلام آقای من

چشم انتظار آمدنتان با رویی شرمنده هستم و در آرزوی هم‌رکابی‌تان سعی در برگشت از راه خطا دارم، مددجوی نگاه مهربان و دست حمایتگرتانم و برای رسیدن به شما تنها پناهم بعد از خدا، شمایید آقا؛ امید دارم تا رهایم نکنید

سلام

آقا جون درست بخاطر اسلام یه سیلی نخوردیم.همیشه دم از سختی زدم..ولی ایمان دارم بی صاحب نیستم...

۰۱ دی ۹۸ ، ۲۱:۱۵ محمدرضا زارع

سلام آقا

خیلی دلم می خواد زودتر ظهور کنی، دیگه چقدر سختی بکشیم، چقدر منتظر فرج باشیم، چندتا سرباز کم‌داری آقا من خودم سربازتم، ما همه سرباز توایم بیا بیا بیا.

با سوز دارم میگم بیا دیگه طاقت ندارم بیا :(

پاسخ:
اللّهم عجّلِ ولیک الفرج بحق زینب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی