عصر ظهور

موسسه مجازی امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

عصر ظهور

موسسه مجازی امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

نویسند و گردآورنده مطالب : محمد رضا زارع
#نشر مطالب باذکر نشانی این وبلاگ بلامانع است!
_____________________

حدیث روز:

عَلِیُّ بْنُ إِبْرَاهِیمَ عَنْ أَبِیهِ عَنِ ابْنِ أَبِی عُمَیْرٍ عَنِ ابْنِ أُذَیْنَةَ عَنْ زُرَارَةَ عَنْ أَبِی جَعْفَرٍ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ مِنَ الْخَیْرِ مَا یُعَجَّلُ
اصول کافى جلد3 صفحه: 212 روایة:4

ترجمه :
رسول خدا (ص) فرمود: همانا خدا کارهاى خیر، زود انجام شده را دوست دارد.

__________________________
*دوستان مارا در لینک زیر حتما دنبال کنید.*

دوستانی که بنده را دنبال میکنند، در صورتی که آدرس سایتشان نیز در فهرست دنبال کنندگانمون ثبت باشه و لینک دنبال کردن هم داشته باشند دنبال خواهند شد


خبری مهم و خوش برای کاربران وبلاگ عصرظهور...

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۰ ق.ظ

   بسم الله الرحمن الرحیم

     با سپاس از همراهی شما بازدید کنندگان و دنبال کنندگان وبلاگ عصر ظهورما در ابتدای فعالیت خود در فضای بلاگ بیان موضوعی که به عنوان فرق و مذاهب را چند جلسه ای دنبال کرده‌ایم که موردتوجه بازدید کنندگان بوداما به دلایلی ازادامه موضوع خودداری کردیم.

     ولی حالا این خبر خوش را به شما عزیزان میدهیم که موضوع فرق و مذاهب را تحت عنوان نقد وهابیت برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

     در اینجا جا دارد در همین بحث نقد وهابیت تشکر کنیم از جناب آیت الله العظمی مکارم شیرازی بنیانگذار موسسه نقد وهابیت دارالاعلام در ایران و همچنین مدیر محترم موسسه نقد وهابیت دارالاعلام شعبه شیراز جناب حجت الاسلام و المسلمین رحیم صبور استاد گرانقدر خود که در چندروز گذشته اجازه انتشار کتب نقد وهابیت را در این وبلاگ به بنده حقیر داده‌اند کمال تشکر را دارم باشد که در این مجموعه سربلند باشند.

     در همین جا جا دارد تشکر کنم از دوستانی چون: محسن عبدالملکی، دکتر مهدی فرمانیان، جواد فراتی، سلیمان زاده، حمید رضا غلامی نژاد، مجتبی کرمی، مهدی موحدی پور، محبوب محسنی ،خانم زهرا خیریه و خانم زینب صالحی و دیگر بزرگوارانی که در جمع آوری و گردهمایی این کتب زحمت کشیده اند.

     از منابع این کتب با ارزش می توان به کتاب همان ،تاریخ المملکة العربیة ،تاریخ نجد، السلفیة الجهادیة فی السعودیه ،التاریخ الاسلامی، معجزه فوق الرمال و دیگر کتب معتبر اشاره کرد.

     باشد که استقبال شما عزیزان از این وبلاگ و این گونه مطالب زیاد باشد.

     ان شاالله طی روزهای آینده این موضوع را همانند دیگر موضوعات به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

     پس میتوانید ما را دنبال کنید تا به راحتی به وبلاگمان و تمامی مطالب آن من جمله نقد وهابیت دسترسی داشته باشید.

با تشکر

یاحق

محمدرضازارع

مدیرموسسه مجازی عصرظهور

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
محمدرضا زارع

نظرات  (۱۰)

۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۶ اشکان ارشادی

سلام بر برادر بزرگوار زارع 

تشکر ، احوال شما چطوره؟ 

مطمئن باشید ، من می خوانم و نظرم می‌گذارم. و میدانم که تایپ واقعا سخته. من خودمم در تایپ خسته میشم ، دستت پر قوت. 

در آخر جواب بالا ، به نکته‌ی بسیار مهمی اشاره کرده اید ، ممنون. 

 

پاسخ:
خواهش میکنم و همچنین متشکرم از شما
۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۹:۴۴ اشکان ارشادی

سلام 

بسیار عالی. 

فکر کنم این کار با استقبال و خواندن بچه‌ها روبرو بشه. 

من خودم وقتیکه تاریخ مغول رو می خواندم اسم ابن تیمیه را دیدم ولی بعدا در کتابهای کتابخانه نوشته بودند که خط فکری عبدالوهاب بوده. شبکه‌ی چهار هم مستندی در موردش گذاشت که جالب بود. کتابی بزرگ و کامل در کتابخانه بود که احوال مسلمانان نجد را در زمان محمد بن عبدالوهاب نوشته بود . 

چقدر خوبه که از وبلاگ شما دوباره مطالب را بخوانم و حتی بهتر آشنا بشم. چون کتابهایی که خواندم بیشتر معرفی کرده بودند و خط فکری رو خیلی کم گفته‌اند.

بسیار کار جالبیه ، حتی می توانیم اگر سوالی بود از شما بپرسیم.

یا حق ، در پناه خدا باشی.

پاسخ:
سلام علیکم
 احوال جناب آقای ارشادی بله انشاالله طی همین روزها شاید هم امروز مطالب در مورد نقد وهابیت را تایپ کرده و در وبلاگ قرار دهم توجه داشته باشید که اگر کوتاه بود به بزرگی خود ببخشید سعی می کنم هر روز یک مطلب کوتاه در این مورد تایپ کرده تا آرام آرام دوستان با این تفکر آشنا شوند و در صورت مشاهده مشابه این تفکرات حواس خود را جمع کنند
 انشالله

سلام 

ببخشید کی قرار این اتفاق بیافته دقیقا؟؟

پاسخ:
علیک سلام
شرمنده دیر شد
ان شاالله به امید خدا در یکی از روزهای هفته آینده خواهیم گذاشت.
(برای عموم):امیدوارم که بیش از این شرمنده شما بازدیدکنندگان گرامی نشوم.
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۷ پوریا قلعه

اشکال نداره

ممنون

 

فعلا

پاسخ:
خواهش میکنم

فعلا
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۱ پوریا قلعه

ممنون

 

یک قلب آخر اسم بزارید

پاسخ:
خواهش میکنم


دوست عزیز قلب رو سعی کردم اما نشد
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۰:۲۲ پوریا قلعه

دوست عزیز پیوند نکردید

پاسخ:
همین الان پیوند شدید برادر
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۰:۰۱ پوریا قلعه

پیوند شدید

منو هم با اسم

 

عاشق خدا💚

 

پیوند کنید، ممنون

پاسخ:
ممنونم پیوند شدید
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۰:۳۸ پوریا قلعه

سلام

خوب هستید؟ خسته نباشید

من با وبلاگ های دارای محتوای مذهبی تبادل لینک میکنم

آیا تمایل به تبادل لینک دارید؟

پاسخ:
بله
تمایل دارم لذا ابتدا شما پیوند کنید سپس اطلاع دهید تا بنده هم پیوندتون کنم. 

:)

پاسخ:
متشکرم
:)

ان شاء الله

پاسخ:
ان شاالله
متشکرم ازتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی